DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2019.2.10

Аналіз використання інформаційних технологій в системах з дуальними процесами

Olga Morozova

Анотація


В роботі проведено аналіз використання інформаційних технологій в системах з дуальними процесами. Було показано, як співвідносяться поняття інформаційних систем і технологій. Інформаційна система є основним середовищем для інформаційної технології. Інформаційна технологія є об'єднанням методик і процесів, з чіткими правилами і діями. Без знання орієнтованої інформаційної технології неможливо реалізувати інформаційну систему. Інформаційна система використовує інформаційну технологію для підтримки прийняття рішень. В даний час йде підвищення використання інформаційних технологій в освітніх системах 1-2 рівня акредитації. Існують можливості застосування мережевих технологій з метою навчання, які дозволяють передачу інформації будь-якого виду та обсягу в оперативному режимі на будь-які відстані, а також інтерактивність та наочність надання навчальних матеріалів. Серед інформаційних систем і технологій, що використовуються в закладах вищої освіти, найбільшою популярністю користуються web-технології; інтелектуальні комп’ютерні програми, які навчають; інформаційні технології підтримки прийняття рішень та експертні системи. Крім цього, особливою популярністю користується створення персональних web-сайтів викладачів, завдяки яким викладач демонструє свою науково-педагогічну діяльність, спілкується з представниками наукових шкіл і студентства, і тим самим передає свій досвід і наукові досягнення. Провівши аналіз інформаційних систем і засобів моделювання в виробничих системах, показано використання в комбінації деяких розглянутих систем і засобів для підрозділів промислового підприємства. Структура промислового підприємства розбита на основні блоки і в кожному використовується свій програмний продукт.

Ключові слова


інформаційні системи; інформаційні технології; освіта; виробництво; системи з дуальними процесами

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Kogalovsky, M.R. (2003), Perspective technologies of information systems, DMK Press, Moscow, 288 p.

Rumyantseva, Ye.L. and Slyusar, V.V. (2007), Information technologies: a manual, Forum, Infra-M, Moscow, 256 p.

Gorbunova, L.I. and Subbotina, Ye.A. (2013), “Use of information technologies in the learning process”, Young Scientist, No. 4 (51), pp. 544–547.

Yurkov, N.K. (2010), Intellectual computer tutorial systems, monograph, Penza, PSU, 304 p.

System Moodle (2019), available at: https://moodle.org/?lang=ru .

Meteshkin, K.A. (2004), Cybernetic pedagogy: theoretical bases of education management on the basis of integrated intelligence, ISU Publ., 400 p.

Active learning increases student performance in science, engineering, and mathematics (2019), available at: http://www.pnas.org/content/early/2014/05/08/1319030111?tab=author-info.

Research by scientists has shown inefficiency of lectures for students (2019), available at: http://tsn.ua/nauka_ it/doslidzhennya-vchenih-viyavili-neefektivnist-lekciy-dlya-studentiv-351751.html.

Modern enterprise management tools (2019), available at: http://khpi-iip.mipk.kharkiv.edu/library/itob/itob08.html .




Copyright (c) 2019 Olga Morozova